Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Vårkänslor


Har återigen blivit drabbad av virus.
Ja, inte jag personligen, men min dator.
Fick tillbaks den idag efter en veckas sjukfrånvaro.
Immunförsvaret verkar inte vara det allra bästa,
trots nytt antivirusmedel.
Tröttsamt...


Under tiden har det vräkt in nya saker i butiken,
och det känns som julafton varje dag!

I trädgårn har våren redan smugit sig in...


Köksö med zinkskiva, små olivträd,
minibyrå med griffeltavlor


Otroligt vacker bild,
på en otroligt praktisk bok!


Nygamla krukor


Söt Muehlenbeckia


Den optimala förvaringsmöbeln för småpryttlar
med 18 lådor!


Må så gott!
Lisa på Furutorp

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga inspirationsbilder! Hoppas din dator klarar sig nu från fler influensor ;o)Ha en bra dag! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Åhh jag känner att jag blir så inspirerad av dina fina bilder!!

    Vänliga hälsningar / Frida

    SvaraRadera
  3. Finns den vita byrån med 18 små lådor kvar? Den är sååå fin..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails