Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Lantlig charm


Lantlig charm,
det både låter och ser lockande ut, eller hur?!


I maj kommer en ny bok om lantlig inredning,
som du inte får missa!
Det är Anette Hjerpe med den riksbekanta bloggen Lantlif,
som tillsammans med fotografen Katarina Nilsson gjort boken.
Ljuvlig inredning i den vita lantliga stilen utlovas,
och du kan smygkika lite i boken här.
Får hem endast 10st böcker,
så vill du förboka ett ex så går det bra!
Beräknat pris ca 450:-.

Må så gott!
Lisa på Furutorp

2 kommentarer:

  1. Hej hopp!
    Har en utmärkelse till Dig att hämta hos mig. Som tack för all inspiration.
    Hej svejs

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Första gången jag besöker din blogg. Den är jättefin och det fanns mycket inspiration härinne. Nu ska jag fortsätta att kika runt på dina fina bilder :)

    Kram Annika

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails