Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Åh åh det ligger i luften...

...nånting e på gång!

Visst är det väl härligt med takdropp!
Äntligen har vintern lossat sitt järngrepp,
och det ligger nånting förhoppningsfullt i luften.

Visar en sober vårbeige färgskala idag,
som det är svårt att tröttna på.














Må så gott!
Lisa på Furutorp

2 kommentarer:

  1. Så mycket fint du har fått in. Känns så vårigt och härligt.

    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Jag besökte Furutorp för första gången för några veckor sen. Köpte ett sånt fint zinkväxthus, eller vad det nu kallas!:)
    Nu ser jag att jag måste dit väldigt snart igen, kanon snygg klocka!! Vad är det för pris på den? Ha det fint!
    Kram/L

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails