Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Söta skor

Jippi!!

Nu har jag fått hem dom supersöta skorna från a.nordin!
Och så sköna dom är sen, helt underbara!
Börjar med dessa 2 modeller i vitt, rosa, beige, ljusblått.

Är det någon mer modell och färg
som du gärna skulle vilja se i butiken?
Titta in här, och välj & vraka!

Nu väntar jag bara på dom fina kläderna,
som kommer passa urfint till dessa skor!
Visar mer bilder när jag packat upp!

Må så gott!
Lisa på Furutorp

2 kommentarer:

  1. Hej Lisa!
    Är på träskojakt igen och vill veta om du kan ta hem Ruth rosett och isf pris och levtid??
    // Pia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vad är priset på de rosa?

    Maila gärna på samuelsmamma@hotmail.com

    Mvh
    Linda

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails