Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Teknikens underbara värld...


Visst är det väl fantastiskt med datorer!
Åtminstone när dom fungerar...
Mitt modem har kraschat, och jag väntar nu otåligt på reparation.
Ni som mailat mig på sista tiden och inte fått svar,
maila gärna igen, då mina mail är på drift nånstans i kosmos.

***

Vill passa på att berätta om mitt kanonerbjudande på Hjärtljusstaken:




2-ljus med el: 1st 279:- 3st 650:-
4-ljus med el: 1st 429:- 3st 1000:-

***

Nästa inlägg blir en tävling!
Har fått in underbara spa-produkter som jag tänkte lotta ut,
så att ni kan skämma bort er ordentligt i höstmörkret!

Tills dess; må så gott!
Lisa på Furutorp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails