Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

My House

Min dator har ännu inte vaknat ur sin koma,
så jag sitter här vid lånad dator och kommer inte åt mina mail,
mycket frustrerande!
Men jag har i alla fall fått träna på att använda mitt USB-minne,
för att kunna överföra bilder mellan olika datorer,
så nu kan jag det!

Har packat upp mycket snyggt i butiken,
här kommer lantligt & läckert i svart & vitt!







Må så gott!
Lisa på Furutorp

(Jag utlovade en tävling häromdan,
den kommer, bara jag fått ordning på bilderna!)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails