Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Tävling!


Nu har jag äntligen fått tillbaks min dator i fungerande skick!
Den var smittad av alla möjliga virus och var rätt illa däran,
men har nu kvicknat till och är sig själv igen.

Det firar vi med en tävling!

Skriv en kommentar att du vill vara med i tävlingen,
låna första bilden och lägg in på din sida,
och länka sen till min sida.

Vad kan man då vinna?

Jo; helt underbara produkter för kropp & själ från

Scottish Fine Soaps


Pampering. Luxurious. Moisturising.
Natural goodness with a splash of milk.


En lycklig vinnare får 2 produkter från den snygga serien Au Lait!



Decadent. Sensual. Romantic.
Glamour at its most gorgeous.

Nästa vinnare får 1 produkt från den härligt doftande serien Boheme!



Modern. Invigorating. Different.
A perfect keepsake!

Och en tredje vinnare får en snygg tvål i plåtask!

Tävlingen kommer att pågå ända t.o.m.
söndag 8 november,
för nu tar jag familjen och sticker till Egypten!

Jag tar ingen telefon med mig, så maila gärna, men tänk på att jag inte kan svara förrän tidigast måndag 9 november. Vill ni nå butiken ringer ni 0248 - 124 00.


Må så gott, det tänker vi göra!

Lisa på Furutorp

21 kommentarer:

  1. Oj, härligt. Ta med solskyddsfaktor och Aloe Vera. Kan behövas...Antar att Ni inte kan hålla Er från att snorkla. Fantastiskt vatten! Hett tips - se pyramiderna, medans dem finns kvar. Enda gången jag har haft ståpäls i 40 graders hetta!!
    Ha en underbar tripp! Självklart är jag gärna med i tävlingen och hoppas på TVÅLEN eller vackra Boheme!!! Flyg säkert ;D

    SvaraRadera
  2. Oj glömde ett annat tips - alco gel!! Allt är så förbaskat lortigt, speciellt pengarna (och dem ska ju sprättas till höger och vänster)

    SvaraRadera
  3. Hej Lisa!

    Vad härligt med en familjetripp till sol, bad och upplevelser. Hoppas Ni får en härlig resa och att Du hinner vila upp Dig ordentligt till den stundande julruschen. :)

    Må så gott!
    För dagen gråmulen hösthälsning från Karin som gärna är med i tävlingen.

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får det toppenskönt! Njut!
    Är gärna med i tävlingen - har länkat på min blogg i högerspalten.

    Vänligen, Jannica

    SvaraRadera
  5. Oj, vad fina grejer!
    De ser ut att lukta väldans gott också.

    Har länkat på min blogg så klart!

    // Trevlig tripp!

    SvaraRadera
  6. Åhh så skönt med sol och värme! Ha det så gott där borta! Är med gärna med och tävlar här hemma så länge :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Så skönt att få komma i väg på semester. Just Egypten är just sönernas önskeresa. De gillar allt som har med pyramiderna att göra. Vill gärna vara med och tävla.

    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  8. Så härligt med semester - ha det så bra! Tävlingen är kanske bara för de med egen blogg... hm, lycka till! Hälsningar Krista i Bollnäs

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Vilka härliga priser! Jag vill gärna vara med och tävla.
    Har länkat ii högerspalten på min blogg.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Javisst vill jag vara med och tävla. Länkar med bilden från min blogg!

    SvaraRadera
  11. Vad härligt med lite sol och värme. Här hemma i Dalarna får vi väl i alla fall hoppas på sol.

    Jag är gärna med och tävlar och har länkat med bild från min blogg.

    /Mojebarn

    SvaraRadera
  12. Vill gärna vara med i tävlingen och lägger gärna upp en bild på min blogg. Jag vet inte om jag gör rätt men det får bli Furutorpsbilden. Den är så vacker.
    Huset ligger så vackert nere vid Enån och dessutom har du så vackra saker i din butik. Ofta står jag i skyltfönstret och dreglar över allt vackert men ibland går jag in och köper mig en ny Pandoraberlock.

    SvaraRadera
  13. Nu har jag lagt in bild och länk på min blog.
    Hoppas ni haft en trevlig semester i Egypten.

    SvaraRadera
  14. Jag ser fram emot en reseskildring från Egypten, funderar nämligen på en 'sistaminuten' dit inom en snar framtid!

    Jag är gärna med i tävlingen lägger in en bild med länk på min blogg!

    SvaraRadera
  15. Vilka fina tvålar! Har bara hört talasom dom och finns tyvärr inte att köpa i vår lilla stad så jag hoppas jag kan vinna. Ha de så trevligt i egypten.

    kramizzar

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med i din tävling :) Länkar från min blogg.

    Hoppas du får en trevlig semesterresa.

    /Sussi

    SvaraRadera
  17. Är jättegärna med och tävlar och hoppas att jag kan besöka din mysiga butik snart igen!

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Kan man vara med och tävla fastän man inte har någon blogg? Jag hoppas det för det var ju helt underbara priser =)
    Hoppas ni har haft en skön semester!

    Hälsningar
    // Nilla H
    nillahall@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jeg vil gjerne være med på denne konkurransen.
    Flotte premier du har:)
    Håper at dere får en fin ferie i Egypt.
    God tur!

    SvaraRadera
  20. Ha en riktigt skön semester!

    Självklart vill jag vara med och tävla. Länkar även från min blogg.

    Kram, Cecilia

    SvaraRadera
  21. Vilka priser, inte illa! Alla var verkligen toppen, en liten julklapp till sig själv kanske!
    Tävlar gärna o håller tummarna hårt, hårt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails