Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

"Jag går å fiskar..."


Nyheterna rasar in i butiken!



Klassisk fiskeväska i en ursnygg vitkalkad rotting...



...som passar speciellt bra till oblekt grovt linne
och GreenGates fina blommönster i beige!
Det grova linnet finns som handdukar & förkläden
med råa kanter, samt lavendelfyllda små kuddar.
Och metervara förstås! Oblekt och vitt.



Vägglykta i samma gråbeiga färg


Vitkalkad rottingkorg för blommor, tidningar,
eller annan förvaring.
Snygg att hänga på väggen!


Små ord av kärlek...

Klassisk vägghylla a la hôtel,
med krokar för kläder, nycklar,
och förvaring av mobiltelefoner & annat smått
Må så gott!
Lisa på Furutorp

3 kommentarer:

  1. Oj vilka vackra saker. Lyktan var helt enorm. Är den för ljus? Får det plats ett blockljus? Dina mattor har jag visat mannen och satt upp på önskelistan. Kan bara inte välja färg!!

    SvaraRadera
  2. nydelige saker..
    Liker så godt fargene :)

    Klem,Kari

    SvaraRadera
  3. Så mcyket fint du har fått in i butiken.

    Ha en skön helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails