Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Och vinnaren är...


...inte dragen ännu, eftersom jag varit lite upptagen med det här idag!


Är Riksspelman på fiol, så till midsommar är det ett fulltecknat schema
när en majstång i varje by ska spelas upp.
Här i Dalarna håller vi hårt på traditionerna, och med stolta steg tågar vi
mot festplatsen när den svenskaste av alla högtider ska firas!

***
Eftersom många gissade rätt i tävlingen, så blir det lottdragning imorgon 21 juni,
på min födelsedag...

Ja, nu vet ni det, och ni som gissade rätt får sitta på nålar ett tag till!


Önskar er alla en riktigt härlig midsommarhelg!


Lisa på Furutorp

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Så kan det gå när man gissar fel.....

    Ha en skön kväll!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  2. *hoppar jämfota av spänning* =)

    SvaraRadera
  3. Förstår att du har fullt upp i dessa dagar. Här runt Siljan är det mycket firande. Nu får man vänta ett tag till då, spännande.

    Ha en riktigt skön fortsatt midsommar!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  4. Den som väntar på något gott....
    Lycka till med spelandet.
    Kram
    Krusidull

    SvaraRadera
  5. Hej..så trevligt det såg ut med midsommarfirande hos dej´..riksspeleman ..oj ..då hinner ded allt detta..har läst en liten stund i din blogg om allt..mycket inspirerande finner jag..appropå...speleman ..känner en rikspeleman som bor här ..en mycket duktig sådan.....dessa änglavingar var bedårande..har du mindre storlkar oxå..så stora passar inte hos mej tyvärr..PIA

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails