Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

En liten present


Igår tog jag & lilla Gustaf en tur för att hälsa på tant Stina!
Hon har det verkligen fint & ombonat hemma, kan jag säga.

Vi fikade vid köksbordet medan Gustaf gick husesyn,
på fisk-nivå. Han tyckte dammsugaren var det mest intressanta.
Den hade en rätt rolig historia också!
Stina får väl berätta den för er nån dag.

Några timmar senare, när kakfatet var tomt på munkar & wienerbröd,
så tittade jag in på Stinas loppis, och hittade en jättefin krona som jag tyckte skulle passa ypperligt i min hall!
Jag försökte göra rätt för mig och betala, men envisa Stina insisterade på att ge mig den i present.

Tusen tack vännen!




Må så gott!

Lisa på Furutorp

6 kommentarer:

  1. Hej tittar tillbaka... Vad fina saker du saljer, mycket fin inspiration!
    Vad spannande att gora ett sant hopp i karriaren som du har gjort.. Det ar ju drommen for manga att kunna oppna sin egen butik.
    Jag tycker det ar lite roligt med alla inredningsbutiker i Sverige som importerar fran Frankrike. For jag hittar inte sa fina grejer, aven fast jag bor har... ;-)
    //Marika

    SvaraRadera
  2. Haha...men nu så...du ska få för TANT du!:-D

    Bra att den passade. Den är ju fin ju mot din vägg.
    Puss

    SvaraRadera
  3. Haha. Blev TANT Stina lite putt över sitt tilltalsnamn;)

    Hon är väl för härlig den goa Stina:)

    Kronan är jättefin och passar utmärkt på din vägg!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. Kronan var jätte fin. Hon är allt för go den där TANT Stina. Jag undrar om du vågar hälsa på henne igen när du kallar henne tant, hihi.

    kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Det var inte jag som kallade Stina för tant, det var lilla Gustaf, jag lovar...

    SvaraRadera
  6. Den blev ju superfin på din vägg!

    Och va kul för dig att du bor så nära Stina - hon verkar ju vara världens gulligaste.

    Jag skulle också vilja hälsa på henne. :)

    Förresten har du lust att så här på bloggen berätta vad de där grå grodorna med krona på kostar? Tycker de är så fina!

    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails