Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Maffiga kransar

C gör dom mest underbart maffiga kransar jag skådat!
Här hänger en på väggen hemma på Furutorp.
(Tack snälla C!)



Kransen mäter 70-80cm i diameter, och kostar endast 250:-!
Vill du ha en egen krans att pryda dörr eller vägg med,
så ring mig på 0707-338385,
så kan du hämta upp din krans på Furutorp dan därpå.
Må så gott!
Lisa på Furutorp

4 kommentarer:

  1. Åh så fin!! Kan dock inte komma förbi Furutorp... lite lång väg att köra :) En sådan hade gärna fått sitta på min vägg också!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jättefin, den hade jag verkligen velat ha, hur underbar som helst. Tyvärr för långt för mig att åka, då jag bor i Blekinge./Merja

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar krans, en sån skulle jag också vilja äga. Jag brukar visserligen göra kransar själv men inte blir dom så där maffiga. Dessutom tycker jag att det är så besvärligt, det sticks så:)

    Ha en bra dag
    kram Karina

    SvaraRadera
  4. Underbar krans. Passar verligen jättebra på ditt hus.

    Ha en bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails