Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Änglapållar

Dom fina Änglapållarna kan beställas här på Furutorp,
och jag skickar gärna med post om du inte bor i närheten av Rättvik.
Frakten blir ca 55:-. Leveranstid ca 10 dagar.



Änglapållen är 17 eller 21 cm hög, färgen är vit, ljusrosa eller ljusblå.
Hästen är prydd med silvertråd och vingar med glaspärlor.

Till Dop och Bröllop pryds pållen av en etikett där texten är valfri,
tex födelseuppgifter, namn, dopdatum.
Runt halsen har hästen då också ett band i vitt, rosa eller ljusblått.







Har du frågor om Änglapållarna, eller vill beställa en egen pålle,
maila mig på

Må så gott!
Lisa på Furutorp

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Älskar änglapålarna dom är så himla fina!
    Du har ingen webbutik eller butiksblogg kanske?
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Jag kanske har missat nåt, men vad kostar respektive storlek?

    Varma hälsningar!

    SvaraRadera
  3. De är så jättefina. Kul att de är gjorda i Rättvik också.


    Kram Ullis

    SvaraRadera
  4. Hej! Förstår vad du menar med att inte ha tid "även" fast man är mammaledig =) Måste vara kul med egen butik iaf, att få jobba med det man gillar.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Lisa!

    Nu är vi i full gång med butiken. Tack för alla goda råd. Hoppas jag kan hjälpa dig någon dag.

    Stor kram Cilla

    SvaraRadera
  6. Ahhhh de är så fina, dessa pållar!

    Skriver som någon ovan, vad kostar dem?

    SvaraRadera
  7. jag tycker också de är så himla fina!
    Undrar också om pris?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails