Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Mossigt värre


Vilket underbart höstväder vi haft här i några dar!
Har passat på att åka till skogs och plockat mossa, kottar, gamla grånade pinnar och annat användbart att dekorera med.


Handtextade skyltar, kan fås med valfri text (från 179:-)


Vitmossa, röd ljung & röda äpplen,

metallhjärta med pärla (5:-) i hög zinkkruka (från 129:-).
Bakom står enbart tallris i hög zinkkruka, så enkelt & dekorativt!


Pilkrukor -50% just nu!

Vitmossa, röd ljung, rödlök, stora kottar,
rostiga värmeljushållare (10:-)

Vitmossa, vit/lila prydnadskål, vit ljung, murgröna
i hög zinkkruka (från 129:-)

Urfin träkorg med metallhandtag (från 179:-), vitmossa, liten gran,
kottar, pinnar, rostiga värmeljushållare (25:-)

Vit plåtpotta (från 29:-), vitmossa, murgröna tillsammans med
detaljer i fattigmanssilver (kulor 10-30:-, hjärta 45:-, ljusglas 35:-)



Hoppas att ni fått lite inspiration att skapa nånting eget
att ställa välkomnande på farstukvisten.
(Men kom ihåg; var snäll mot naturen!)

Har hört att det ska bli lika fint imorrn, så det blir nog
en liten skogsrunda till...

Må så gott!

Lisa på Furutorp

10 kommentarer:

  1. Vilka ottroligt vackra arrangemang du gjort, jag blev då verkligen inspirerad till tusen.Såå fint. Kram Katta

    SvaraRadera
  2. Så typiskt! Varje gång jag gör ett inlägg på inredningsbloggar glömmer jag att logga ut.Det var i allafall jag som skrev den kommentaren, kram Katta

    SvaraRadera
  3. Så vackert Lisa!!
    Nu fick jag inspiration i massor!!!
    kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilken underbar sida du har.
    Fick massor av ideer och inspiration.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  5. Så fint du har gjort, jag måste nog ut och samla lite när det slutar regna.
    Skulle gärna tittat in i butiken din om det vart liiiite närmare:)
    Ha en fin dag
    /Karina

    SvaraRadera
  6. Vilka vackra arrangemang du har gjort.

    SvaraRadera
  7. Nydelige dekorasjoner, åhh så fine høstfarger.
    Ha en skjønn helg.
    Klem

    SvaraRadera
  8. Du bjuder verkligen på jättefina bilder. Massor med härlig inspiration. Gillar zinkkrukorna så mycket.
    Hoppas att du är piggare och hra kunnat återgå till det normala.

    Ha en bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  9. Så mange flotte dekorasjoner! Herlig inspirasjon!
    Ha en flott helg:)

    SvaraRadera
  10. -WOW!!! Vilka fina arrangemang!!Jag får jätte mycke inspiration att fixa till ute på trappen. TACK!
    Om det inte vore så sent så skulle jag gå ut och hämta mossa ...haha

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails