Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Butiksinspiration


Nyligen besökte jag några nya spännande leverantörer i Oslo, och fick då tipset att leta upp en inredningsbutik strax utanför centrum som heter

Bolina

En livsstilsbutik med både inredning & kläder, bl a svenska Odd Molly.
Väl värt ett besök om ni ska till Oslo!

Här kommer lite smakprover:


Den gamla Tolix-stolen från början av 1900-talet, som blivit så het igen!


Rustik hylla med kätting. Lika rustika hängare & speglar.


Detaljer & tyger.


Djuriskt...

Sober färgskala i svart & vitt.

Snygg skyltning!

Grova möbler i återvunnen teak i skylten.

Det fina gamla stationshuset fick lov att komma med på bild det också!

Må så gott!
Lisa på Furutorp

3 kommentarer:

  1. Det var en häftig butik med mycket vackert! Ja, visst är det nästan lustigt med de gamla Tolxstolarna men de är verkligen snygga! Jag oc h en kompis hade planerat att åka uppåt på måndag men nu inser jag ju, en mycket dum dag att välja! Vi har ju inte öppet måndagar på Gruvgatan heller ju! Men, vi kommer inom närmaste veckorna och jag sänder dig ett mail snart! Mari. ( fina tyger o kuddar du fått in och lyckliga Lisa som vann smycket!)

    SvaraRadera
  2. Hugamejsan vad mycket fint. De där stolarna gillar jag. Fast de blir man kanske kall om baken av.:-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. MUMS vilka bilder jag bara njuter!!!

    Duu jag fick en webb adress där jag skulle kolla in din fotölj med fotpall i demin/jeans tyg närmare men jag har sökt igenom ALLA mail och hittar inte adressen du ville jag skulle besöka(din leverantör)

    goa skicka mej länken igen
    via bloggen eller mail
    handplockat@hotmail.com

    ha en toppen måndag

    vad var det för spännande lev i norge???

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails