Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Furutorp växer!


Nu är det äntligen på gång!
Större butik; hurra!!
Jag får möjlighet att ta över grannbutiken, och jag tar chansen!
Tajmingen är dessutom perfekt, Furutorp fyller ju 10 år i sommar!
(Själv fyller jag också jämnt, bara något mer...)
Åh, det ska bli så kul! Större vardagsrum, större kök med mer köksredskap,
större barnrum, ja, större av allt helt enkelt!
Plus några spännande nyheter, som jag presenterar lite senare 

Fräscha turkosgröna färger till sommaren!

Må så gott!
Lisa på Furutorp

2 kommentarer:

  1. Heja Lisa! Roligt att det går bra för dig.
    Här är väl allt som vanligt med sjukdomar och sånt. Fast man har ju överlevt ändå. hehe...
    Kramar från mig. / Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Stina!
      Du måste komma och hälsa på i nya stora butiken! Vi tar en fika också, tycker jag :) Ringer dig!
      Kram, Lisa

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails