Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Sommarfräscht


Tillbaka till verkligheten efter en fantastiskt rolig sommar!
Den är visserligen inte slut än, jag hoppas fortfarande på lite mer värme,
men nu lugnar det ner sig betydligt på Dalarnas Riviera,
jag hinner ju t.o.m. öppna datorn och göra ett inlägg!!

Sommarfärger i rött-vitt-blått, alltid lika fräscht!









Urläcker gammal Coca Cola-box,
unik är bara förnamnet!

Må så gott!
Lisa på Furutorp

4 kommentarer:

  1. Å, är den fina coca cola boxen till salu? Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är den till salu; ring mig!

      Lisa på Furutorp
      0707 - 33 83 85

      Radera
  2. Det är ju synd om du går ut med att Cola-boxen är "unik och gammal"! Det är en nyproduktion o har ingenting med Coca-Cola att göra. Det är ju synd om den som köper boxen o tror att den är äkta :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jessica,

      Det var ju intressant information, eftersom leverantören säger att den är gammal, och ej nyproduktion.
      Det vore jättesnällt om jag kunde få veta var du fått dina uppgifter ifrån, så att jag kan konfrontera min leverantör, för jag vill absolut inte gå ut med felaktiga uppgifter.
      Tack för att du kontaktade mig!

      Med vänlig hälsning,
      Lisa på Furutorp

      (Du kan gärna ringa eller mejla:
      0707-338385, lisa@furutorp.com)

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails