Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................
Nu finns Furutorp på Facebook!

Klicka på loggan i högerspalten så kommer du dit,
Där kommer jag att visa kortare nyheter, tipsa om intressant inredning
och komma med fina erbjudanden.

Det allra första erbjudandet blir
20% rabatt
till alla som gillar Furutorp på Facebook!

Detta gäller endast lördag 26 maj kl10-15 i butiken,
på EN valfri produkt,
och endast dig som klickat på Gilla-knappen innan dess!

Välkomna!

2 kommentarer:

  1. Hej min gumma!
    Gissa hur ofta jag tänker på dig. OFTA!
    Men bara denna pollen blir i mindre skala så ska jag verkligen försöka ta mig till Rättvik.
    Nu väntar jag också på min telefon och mitt vanliga nummer för den är på upplåsning och så blir det ett annat abonnemang, men inte förrän den 31/5. Sånt gillar jag inte.
    Ta hand om dig. Kram Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vore mysigt med en fika, tycker jag! Hör av dig när du blivit "kontaktbar" igen... :-)
      Kram, Lisa

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails