Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Hemma igen!

Hemma igen efter några hektiska och
mycket roliga dagar i storstan!
Formex bjöd som vanligt på massor av nyheter och inspiration,
och jag har handlat så mycket fina saker till butiken!

Greengates kollektion finns redan uppackad i butiken!



Såå mycket snyggt, helt enkelt!

Helgen bjöd även på trevligt umgänge med många goda vänner
och fantastiskt trevliga middagar,
jag och mannen är mer än nöjda!
Tack alla härliga vänner!

Må så gott!
Lisa på Furutorp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails