Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Auktionsfynd

Jag har alltid haft en fascination för gamla bruksföremål.
Jag gillar att betrakta dom och fundera över människorna
som tillverkat och använt föremålen i gamla tider.
Tänk vilken tid och vilket slit man la ner förr,
på saker som vi idag bara tar för givet
med en enkel knapptryckning...

Den här brandsprutan kunde jag bara inte motstå,
utan ropade glatt in den på auktion häromdan!


Vad jag ska med den till?
Ingen aning,
men så fort värmen kommer så ska jag
se till att den fungerar,
och när den inte bara står och ser charmig ut i trädgårn,
så kommer nog lilla Gustaf se till att ha roligt med den,
det är jag helt säker på!

Må så gott!
Lisa på Furutorp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails