Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Sött bord i ny skepnad

Gjorde ett fynd i uthuset häromdan.
Hittade ett litet bord med svängda ben och låda,
väldigt slitet, men jag såg potentialen.


Tog genast fram sandpapper, färg & pensel,
och resultatet blev så här fint!
(SÅLT)


Bordet fick följa med på Dalarnas Trädgårdsmässa,
och jag återkommer snart med fler bilder därifrån.

Må så gott!
Lisa på Furutorp

1 kommentar:

  1. Åh, vad fint bordet blev. Hoppas det gick bra på mässan. Missade den tyvärr, för jag var uppbokad på annat håll.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails