Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Stjärnklart


Äntligen har jag hittat den perfekta handdukshängaren!




På gästtoaletten i hallen har handdukarna haft en
provisorisk plats, i väntan på den rätta kroken.




Och nu dök den plötsligt upp när jag packade upp
vårnyheter i butiken!
(Metallstjärna med porslinsknopp, 40:-)




Tapeten är från Sandbergs,
en gammeldags bolsterrand som jag verkligen gillar.
Fortfarande.
Så den får bli kvar ett tag till.


Istället för kakel har vi satt upp pärlspont
från golvet och en bit ovanför handfatet.
Spegeln är gammal och ommålad i samma färg
som pärlspont och tapet.
Skön frotté från Lexington i marint & beige.


Må så gott!
Lisa på Furutorp

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jättefina bilder.

    Finns det såna stjärnkrokar att beställa?
    Va kostar de isåfall?

    Mvh Hanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails