Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Rosa & Grått, Vårlikt & Flott


Har haft det lite hektiskt på sistone,
det har strömmat in nya fina saker till butiken,
(julafton varje dag med andra ord!)
och bloggandet har fått vänta.
Men nu ska jag försöka titta in lite oftare.

Har skyltat upp en rosa/grå hörna i butiken,
det gammeldags grå mot det vårfräscha rosa,
sån fin kombination tycker jag!
Vad tycker ni?








Fortsätt njut av det fina påskvädret!

Lisa på Furutorp

13 kommentarer:

  1. Det var virkelig mye vakkert.....de skålene var nydelige ;-}

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker och bilder! Kommer jag till Rättvik ska jag absolut besöka din butik!

    SvaraRadera
  3. Åhh så härligt det ser ut! Underbart vackert. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Lisa
    jag tycker att det var jättefint!
    Speciellt skålen med hjärtan var min favorit.
    Maia 8 år.

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder och vad vårligt med rosa.
    Ha det bra!
    Kramar Stenlycka

    SvaraRadera
  6. Så mycket fint du har fått in i butiken. Får nog lov att planera in en tur till Rättvik snart.

    Hoppas att helgen är lugn och skön!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  7. Vilka underbart fina saker du fått hem

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  8. Oj så mycket fint! Riktiga inspirationsbilder som väcker "habegär".

    Har aldrig gillat rosa ionnan, men nu är jag väldigt förtjust i all pastell. Hihi..tänk va man kan ändra sig häftigt.

    Ha en skön kväll
    L

    SvaraRadera
  9. Å, så roligt att du såg annonsen i Lantliv!!
    Då vet jag iallafall att ett par stycken har sett den, hihi!
    Ja, jag hoppas också att jag får sålt lite rullgardiner, så jag har råd att köpa en fin mormorsmatta av dig vet du!:)
    Och grått och rosa är en ljuvlig kombination!
    ha en fin vecka!
    kramis

    SvaraRadera
  10. Åh, vad mycket fint du har i butiken. Man blir så sugen. Jag skulle kunna handla upp hela föräldrapengen hos dig. Gillar speciellt mormorsmattan. Jag måste ta en tur till Rättvik med Smulan någon dag.

    SvaraRadera
  11. Oj så fina grejer & viken härlig blogg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  12. Åhhhhhh, jag som är såå svag för rosa. Va himlans många fina varor du fått in. Blir nog en tur snart igen. Tills dess.....Harre så bra!/ Eva-Mari

    SvaraRadera
  13. Hej Lisa....Så mycket fint du fått in....Det är så kul när butiken är välfylld...Ha det gott Kram/Majsan

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails