Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Ny inspiration!


Hemma igen efter några hektiska men roliga dagar i Stockholm!
Besökte Formex-mässan + övriga leverantörer på stan,
och har shoppat massor av nytt & fräscht till butiken!

Dessa underbara handgjorda träbokstäver i vitt kommer åter in
i början av februari.

(höjd 12cm, 30:- /st)



Dessutom kommer hela ord i samma typsnitt åter in,
från den lilla WC till KÖK, LYCKA, HEM LJUVA HEM m.fl.

(från 35:- höjd 6cm, från 75:- höjd 12cm)





En nyhet är hela ord i ett nytt kursivt typsnitt
med ord som Carpe Diem, Lycka, Kök, Kärlek m.fl.

(från 75:- höjd 15cm)



Återkommer snart med fler nyheter!

Må så gott!
Lisa på Furutorp

4 kommentarer:

  1. Så härligt med så fina bokstäver. Blev ju sugen på några hela ord då. Får åka en sväng till Rättvik då i början av februari.

    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Jaha så du ska få in de alltså? Då ska jag garanterat åka dit.. Älskar bokstäver och de där verkar ju ha rimliga priser med! Kram.

    SvaraRadera
  3. Ska bli kul att se alla nyheter!
    Nu vill man ha lite ny inspiration inför våren.

    Ha en trevlig helg, kram Lena

    SvaraRadera
  4. Halloj !
    Åhh vad mycket fint du visar oss..
    jag såg en fin juldukning som du hade här tidigare, du hade dukat på grov säckväv i linne !!
    var har du lyckats få tag i det ?
    jag är på jakt efter det, jag tänkte klä om lite möbler..
    Snälla du, tipsa mig, säljer du ?
    Kraam Anette

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails