Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Årets Julbok


För er som vill vara tidigt ute med julklapparna,
så kommer här ett fint klapptips:



Massor av inspiration för en naturlig jul i dämpade färger,
fylld med stämningsfulla bilder i fransk lantstil.
Titta & njut!







Kommer till butiken i september.

Lisa på Furutorp

9 kommentarer:

  1. Hej Lisa! så roligt att höra från dig!!
    Hoppas du inte sliter ut dig, som jobbat hela sommarn!!!
    Har inte ännu kunnat besluta vilken färg jag ska ha på mattan...röd/grå eller grå /vit??....får fundera ett tag till...men jag vill absolut ha en...eller två...eller tre...om jag vore lite rikare, haha!!
    Och du , lampan kommer bli så fin, bara guben kunde få tid att sätta i den där sladden...just nu hänger den på en krok uppe vid taket , bara så jag får titta på den...
    Ha en härlig dag!!
    kraaaam

    SvaraRadera
  2. Tänk att börja tänka på julen nu. Men det är ju faktiskt inte så långt kvar, *s*. Så mycket fint det ser ut att vara i boken. Har sett att många lovordat den på andra bloggar.

    Ha en bra vecka!
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Boken ser jättefin ut och har jag tur så finns den kvar när höstmarknaden går av stapeln, vill månadsinkomsten som jag vill då så ligger boken illa till för att hamna i min hylla./ Sensommarkramar Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Å...ännu en vill-ha-bok!!!!Den ser verkligen härlig ut.
    Ha en skön vecka!
    Kram/Gunn

    SvaraRadera
  5. Ja, den boken får nog bli en julklapp till mig själv!
    Fantastiskt fina bilder!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Hej hopp vi ska åxå sälja den jag längtar tills den kommer

    ha en toppen fredag

    ska du till formex
    jag har ordnat en bloggträff
    är det något för dej?

    SvaraRadera
  7. Boken verkar helt underbar, ljuvliga julbilder!

    Ha en fin helg
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  8. Hej Lisa!
    Vad kul att du kommenterade hos mig så jag kunde hitta till dig! Jag har precis sålt min inredningsbutik efter tio år! Det känns jättekonstigt, speciellt nu som Formex är och allt. Jag ska dit och känna av lite, kan inte riktigt slita mig. Nu ska jag bara vara och landa så får vi se vad jag hittar på i framtiden.
    Din butik ser verkligen jättefin ut, och nästa gång vi åker till Dalarna så ska jag komma förbi och kika. Till dess så ses vi igen här hos dig!
    Kramar
    Karin

    SvaraRadera
  9. Den vackraste julen av alla verkar den underbara boken innehålla... Mari.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails