Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Semester!


Ojojoj... Känner mig som en urvriden trasa...

Vi har haft Vårmarknad här i lilla Rättvik, en av landets största marknader, med enormt mycket besökare!
Jätteroligt förstås, men också jobbigt.
Har inte hunnit logga in på bloggen på hela veckan, och nu sitter jag här alldeles tom i huvet och undrar vad jag ska skriva...hmm...

Jag känner att jag behöver ladda batterierna, så det känns verkligen skönt att vi sticker till Paris om en halvtimme! En hel vecka att bara strosa omkring på kajerna, stanna upp på nåt mysigt café, fynda på loppis & antikbutiker, hitta några fina inredningsbutiker, ta en pic-nic i parken, ja, ni fattar vad härligt det ska bli! Första långresan med lilla Gustaf ska bli mycket spännande...

Jag hoppas på att ta många härliga bilder att visa er!

Våren har nog kommit lite längre där än hemma hos mig, för så här såg det ut på tomten härom dan:


En liten pärlhyacint som försiktigt kikar upp!

Å så här långt har krokusarna kommit


Min härliga timjan börjar breda ut sin matta


Hoppsan! Här har Bror Bäver varit framme!
.
Inga problem med tandsten där, förmodar jag...
.
Må så gott allihop, så hörs vi om en vecka!
Lisa på Furutorp

7 kommentarer:

  1. Oh, Loppmarknad vad roligt. Men kan tänka mig allt jobb. Lyxigt att då kunna få åka iväg, och till Paris av alla ställen. Det skulle jag vilja uppleva.

    Hoppas du har en trevlig resa!

    Kramis Lila

    SvaraRadera
  2. Så härligt då, med en resa till Paris!
    Ha det så gott!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Jaja...åk till värmen ni! Själv får man snörvla med björk och gräs och tänka på Eiffeltorn och annat inomhus.:-D Kramis

    SvaraRadera
  4. Åhh sä härligt att få åka bort en vända! Och gå på loppis dessutom. Ha det så skönt! /Kram

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med en loppis i storformat. AH! Paris! Visst var du iväg tidigare i våras också eller blandar jag ihop dig med en annan bloggare?

    Hoppas får det bra och njuter av din ledighet.

    Hälsningar från Jessika

    SvaraRadera
  6. Fant bloggen din og kikket innom. Så masse flotte ting du har i butikken din. kommer gjerne innom når jeg er på de kantene av Sverige. Håper du får en fin tur i Paris. Nyt vårdagene:=)

    SvaraRadera
  7. Ha en skön och härlig resa!

    MiaMaria

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails